6 Saatlik FIA WEC Yarışında İlk 2’de Toyota ve Michelin Yer Aldı
Motor sporları serilerine Covid-19 nedeniyle verilen aranın ardından FIA WEC yarışları geçtiğimiz hafta sonu tekrar başladı. Belçika’da Spa-Francorchamps pistinde gerçekleştirilen FIA WEC yarışlarında Michelin lastikleri ile donatılmış iki Toyota TS050 hibrit araç birinci ve ikinci sırada yer aldı. Yağmurlu hava koşulları, lastik stratejilerinin özellikle hayati öneme sahip olmasına neden oldu. FIA WEC yarışlarının geri dönmesi ile birlikte Michelin ürün yelpazesinin yüksek kalitesi bir kez daha vurgulanmış oldu.
Motor Sporları Mücadelesi Sağanak Yağmurla Başladı
Covid-19 salgını sebebiyle seyircisiz olarak gerçekleştirilen 6 saatlik FIA WEC Spa-Francorchamps yarışının başlamasına birkaç dakika kala sağanak yağmur başladı. Yarışın ilk 4 saatinde yağmurun ara ara durup tekrar başlaması, lastik seçimi yapmayı daha karmaşık hâle getirdi. Motor sporları mücadelesinin bitmesine bir saat kala Mike Conway (Toyota 7) Michelin Pilot Sport Endurance slick lastiklerine geçmek için yakıt ikmali nedeniyle verilen aradan yararlandı. Takım arkadaşı Sébastien Buemi (Toyota 8) bu lastiklere geçiş yapmadan önce bir süre daha ıslak zemin lastikleri ile devam etti.
FIA WEC LMGTE Pro Galibi Porsche ve Michelin Oldu
Ek durma süreleri ve elektronik gremlinlerin kombinasyonu, N °8’in galibiyet için meydan okumasını engelledi; Conway / Kobayashi / Lopez, öğleden sonraki en büyük ödülü kazandı. Pole pozisyonunda başlamasına rağmen N ° 1 Rebellion, Japon dört tekerlekten çekiş prototiplerinin hızına yetişemedi. Ancak en hızlı yarış turunu tamamladıktan sonra ilk 3’te onlara katılmayı başardı. Yarışın ortasında aralarında bu aşamada Spa için mevcut olan tüm farklı Michelin lastiklerini kullanan altı FIA WEC LMGTE Pro otomobil arasında, şiddetli bir mücadele başladı. Galibiyet, N°92 Porsche ve Michelin lastikleri ile mücadele eden Christensen/Estre’nin oldu.
FIA WEC LMP2 Birincisi Araç da Michelin Lastikleri ile Donatılmıştı
LMP2’de, N ° 29 Oreca, yarışa daha geriden başlamasına rağmen N ° 22 prototipini geçmeyi başardı. İlk pitstop’un ardından liderliği ele geçirdi. Ancak motor sporları mücadelesinin son bölümü, geçen Aralık ayından bu yana yenilmeyen United Autosports otomobilinin (N ° 22, Hanson / Albuquerque / Di Resta) lehine sonuçlandı. N ° 36 Alpine, Blanchimont’taki bir kaza nedeniyle en iyi sonucu alma şansını kaybetti.
Kategoriler: Blog
Bu öğe için yorumlar kapalı.